Často kladené otázky

Otázka: Vypadávají kanály nebo televizor „kostičkuje“. Co mám dělat?
Odpověď: Pokuste se vylepšit Váš televizní příjem přeorientováním antény či odstraněním nechtěných rušivých vnějších vlivů.

Otázka: Proč se mi televizor po určité době vypíná?
Odpověď: Jedná se o standardní nastavení, které chrání Vaše zdraví. Dlouhodobé sledování televize může ohrozit Vaše zdraví. Toto nastavení je možné deaktivovat v MENU přijímače.

Otázka: Televizor má špatné barvy nebo je obraz příliš tmavý.
Odpověď: Zkuste přenastavit barevnou sytost, jas a kontrast v MENU. Pokud nejste schopni dosáhnout původních hodnot, proveďte tovární nastavení dle manuálu.

Otázka: Nefunguje mi dálkový ovladač.
Odpověď: Vyměňte baterie v dálkovém ovladači.

Otázka: Kde najdu nejnovější firmware nebo manuál pro svůj televizor?
Odpověď: Poslední verze firmwaru i manuálu je dostupná na těchto stránkách po zadání sériového čísla Vašeho televizoru.

Otázka: Jakým způsobem mohu provést update firmwaru svého televizoru?
Odpověď: Návod k aktualizaci firmware je obvykle součástí staženého balíku firmware. V případě problémů kontaktujte poprodejní servis.

Otázka: Mohu od Vás koupit náhradní dálkový ovladač nebo jinou součást televizoru?
Odpověď: Ano, kontaktujte prosím náš poprodejní servis.

Otázka: Televizor přestal fungovat, co mám dělat?
Odpověď: V této situaci máte dvě možnosti. Pokud je Váš televizor v záruce, kontaktujte Vašeho prodejce, který Vám pomůže s vyřízením reklamace nebo zadejte reklamaci v sekci servis. Pokud se na televizor nevztahuje záruka, kontaktuje  prosím náš poprodejní servis.

Otázka: Jaké CI moduly jsou kompatibilní s televizory Changhong?
Odpověď: Všechny oficiálně distribuované CI a CI+ moduly jsou kompatibilní s našimi televizory. Pokud byste narazili na problém, kontaktujte náš poprodejní servis.